3Dfx kai X

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Sat Jan 23 17:10:07 EET 1999

pestilence wrote in message
<001c01be46c0$ce7fcde0$17e54ac3 at pestilence.pgcom.gr>...
>Opws eipa kai prin, h voodoo2 yposthrizete (oxi bebaia gia X...) apo to
>Linux me tous glide drivers, dhladh ama exeis kapoio program pou trexei
katw

Kai opws eixa pei kai gw prin, ama exei kaneis toys glide drivers kai
compailarei m' aytoys thn Mesa library gia na exei hardware acceleration
support mporei meta na paei sto directory

http://edessa.topo.auth.gr/pub/SGI-demos/

opoy exw balei edw kai kairo ta palia gnwsta demos ths SGI alla me makefiles
elafrws allagmena gia na copailarontai katw apo Linwx (me thn proypo8esh oti
kapoios 8a diabasei tis odhgeies poy exw sthn arxh ths selidas) kai na
eyxaristh8ei thn voodoo2 me ta oyla ths...

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr