Provlhmata III: gcc kai g++

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Sat Jan 23 15:04:33 EET 1999

Gia na synexisw thn hdh poly epythxhmenh seira twn Provlhmata I & II,
eipa
na to kanw sapounopera kai na vgalw kai III wste na mhn zhlevw thn
lampsh!
Loipon, otan grafw ena programmataki sto rhide kai tou dinw epektash .c
tote kanei kanonika compile. An tou valw .cpp leei:
intallation problem, cannot exec `cc1plus': no such file or directory
to idio mynhma painw kai prospa9hsw me gcc -c test.cpp

kai apo to g++ pairnw:
/usr/bin/ld: warning: libm.so.6, needed by usr/lib/libstdc++.s, may
conflict with libm.so.5
(dyo fores)
/usr/lib/crt1.o: In function `_start':
/usr/lib/crt1.o (text+0x5a): undefined reference ti `main'
collect2: ld returned 1 exit status

to test.cpp den exei tipota to periergo kai exeidhkevmeno, aplos ma9ainw

tis entoles "if", "int", kai paromoia.

Mhpws xerei kaneis kapoion tropo na compilarisw ena programma se c++?
Thanx!

--

* Thn porta san eperasa *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr