Supra 336i PnP

Papadogiannakis Vagelis papas at softhome.net
Fri Jan 22 23:10:54 EET 1999

- Andrew Sophiadis wrote:

> Paidia xairetw.
> Vlepw pollous na prospa8oun na setaroun ta modems tous kai na
> apotygxanoun.  Etsi kai egw, an kai diavasa ola osa elex8hsan se auth
> thn lista, den borw na kanw to modemaki mou na doulepsei se linux.
> Einai eswteriko 336i apo ta prwra pou evgale h Diamond sta 33.6,
> agorasmeno to 1996. Doulevei mia xara sta win95 ws com3 setarismenh me
> i/o 3E8 kai irq 10.  Bazontas ta idia sto isapnp.conf kai trexontas to,
> bainw sta X kai me to kppp kanw setup. an diale3w ws modem to /dev/ttys2
> [...]
Ax re orgio, me apogoiteveis pou se eixa kai sto dipla krevati stin
tripoli! Den drepese ore na mas les oti sta windoze doulevei or8os stin
com3 kai na mas anafereis to irq10? apo pou os pou? oso ksero ego i com3
exei irq4! giafto to logo, mporeis na kaneis ta eksis:

a: (proteinomeno) na apenergopoieiseis tin com2 apo to bios sou, kai sta
windows na tin afereseis, na kaneis restart, kai na pas sto modem (me
deksi klik sto my gavoputer) sta resources, na ksetsekareis to
"automatic settings-ti-di***-leei", na tou valeis to "basic
configuration 0001", na kaneis restart, kai na ksanapas, kai opos exei
to "basic configuration 0001" na tsekareis to "automatic
settings-ti-di***-leei" kai na kaneis restart. to modem sou 8a einai
stin com2, kai plug'n'play (mpastardo  vevaia, alla doulevei). Sti
sinexeia pas sto linux, sbinis to /dev/modem (pou sigoura to exeis
la8os) kai kaneis link sto /dev/ttyS1. Pleon to modem sou doulevei.

b: na baleis sto rc.serial (an den iparxei ftiaxto) to "setserial
/dev/cua2 irq 10 spd_vhi" xoris ta eisagogika.
apoli8ikes ore kolopsaro i akoma? ego apoli8ika simera (adeies!)

g: min ta kaneis kai ta dio mazi.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr