3Dfx kai X

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Jan 22 00:48:16 EET 1999

-----Original Message-----
From: epichero at hypercomm.gr <epichero at hypercomm.gr>
To: linux-greek-users at hellug.gr <linux-greek-users at hellug.gr>
Date: Thursday, January 21, 1999 7:42 AM
Subject: 3Dfx kai X

>Kalispera linux-greek-users!
>
>Prin apo ligo kairo apoktisa mia karta grafikon me 3dfx chip-aki ( tin
>Monster Fusion 3D ). Ston H/Y exo Linux Slackware me pyrina 2.0.30 kai
>tin ekdosi 3.3 toy XFree86. To provlima einai oti kanenas apo toys
>Accelerated X Servers ( peripoy 15 ) poy vriskontai sto CD toy linux den
>einai simbatos me tin karta moy kai anagkastika xrisimopoio ton
>XF86_SVGA me poli kaki poiotita xromatvn kai analysis. To synodeytiko CD
>tis kartas moy eixe ena HTML arxeio poy elege oti i Diamond Multimedia
>den exei ipostirixi gia to XFree86 kai gia ayto ua prepei na psaxo sto
>Web. Aytin tin stigmi omos ( mexri kai to kalokairi ) den tha exo Inet
>opote den moy menoyn polla pragmata na kano....
>
>An kapoios apo sas exei aytin tin karta i kapoion official ( mallon
>apithano ) i Unofficial Accellerated X Server i alles plirofories as
>epikinonisei mazi moy.

Ektos kai an den exeis to Voodoo Bashe oles oi 3dfx kartes gia 2D exoun mia
alli karta ( S3 Virge ktl).Opote des sto manual tis kartas sou ...ti 2D
karta exeis kai bale ton analogo server sta X.

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr