Stisame ena serverako me Linuxaki Slackware...

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Jan 22 02:05:56 EET 1999

On 21-Jan-99 Constantinos Crambis wrote:
> [...]
> sintoma
> -meta tin exetastiki- tha apoktisi kai home page :-)
> Ton serverako ton onomasame "AgriRoot"...Gennima threma tou AgriRoot club.
> Ama theletai na stiletai kapoio minima stous users tou server (etsi mia euxi
> gia
> ta egainia bre paidi mou) stilte mail sto all at agriroot.aua.gr
>         Thanks
>
> IP adress:  143.233.54.25
>
> Episis o kentrikos server tou Geoponikou Panepistimiou Athinon einai
> www.aua.gr
> kai ip 143.233.54.1 (DEC mixanima me ULTRIX leitourgiko)

E, nai, kai gia na dieykrinisoume kapoia pragmata, o kentrikos server tis
geoponikis einai www.aua.gr me IP 143.233.187.61 an thymamai kala, kai einai
ena Origin 200 me irix leitourgiko, alla den exei kai kamia simasia.
Episis, edw kai ena xrono peripou yparxei to mk.aua.gr to opoio einai episis
ena linux sto noc, to opoio akoma syntirei o grafwn (me tin eygeni synergasia
kai yopomoni twn paliwn mou synadelfwn sto noc)

> C. Constantinos
> Agricultural University of Athens
> Dept. of Agricultural Biotechnology

Michalis Kabrianis