dailin

Kostas Panagiotopoulos kostas at topolab.ml.org
Thu Jan 21 17:11:06 EET 1999

At 03:30 ìì 21/1/1999 +0200, you wrote:

>Den nomizw oti arkei auto... H dwse mia ip h bale passive. Paradeigmata
>gia pap/chap prepei na yparxoun sto /etc/ppp. Alla genika to pppd(8) einai
>oti xreiazesai.

oute ego pistey oti ayto ftanei alla den 3ero ti allo na balo .....
poia ip na balo pou?
den eida tipota paradigmata pouthena sto /etc/ppp/ mono ayta yparxoun
chap-secrets  ip-down*      ip-up*        options       pap-secrets
 pou den 3ero ti kanoun :(

>Nikos Mavroyanopoulos
>        nmav at i-net.paiko.gr
>--
>====================================================================
>Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
>Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr
>prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
>Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

| Kostas Panagiotopoulos                                                   |
| Tex. Politikos Mixanikos                                                 |
|email      :kostas at topolab.ml.org                                         |
|Homepage   :www.topolab.ml.org/~kostas                                    |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr