dailin

Kostas Panagiotopoulos kostas at topolab.ml.org
Thu Jan 21 12:41:40 EET 1999

HELLO USERS !!!

eyxaristo gia ti boitheia alla akoma den ta katafera.....

ayto pou katafera einai na apantaei to modem kai na rotaei gia login kai pass
tou dinw login kai pass kai mpeno sto shell.Meta trexo manual ton pppd me
exec /usr/sbin/pppd -detach oste ma min minei anoixto to shell.
ola kala mexri edo
meta pataw f7 sta w95 (opos..) kai mou kleinei tin sindesi legontas oti den
breike protokola na epikinonisei me to linux.(ppp diladi pou psaxnei )

giati afou o pppd trexei den mporei na sindethei ????
mipos prepei na diloso tipota allo ston pppd ?
ta win einai ok giati sindeome me ISP

kai kati allo pou yparxei HOWTO gia PAP/CHAP ????

eyxaristo

>To mgetty DEN shkwnei to /bin/login, katalabainei apo mono toy to PPP
>handshaking kai kalei aytomatws o,ti toy exeis dhlwsei sth grammh
/AutoPPP/ toy
>login.conf, ean to kaneis compile me to define -DAUTO_PPP, opws perigrafetai
>pentaka8ara sto documentation poy DEN diabases :>. Oute account xreiazetai na
>ftiakseis, kai to pio shmantiko apo ola - de xreiazetai o user na kanei login
>(to authentication ginetai me PAP/CHAP), opote glytwneis chat scripts kai
>terminal windows (kai sthn periptwsh poy o user einai ena laxano me
windows, ta
> [...]

| Kostas Panagiotopoulos                                                   |
| Tex. Politikos Mixanikos                                                 |
|email      :kostas at topolab.ml.org                                         |
|Homepage   :www.topolab.ml.org/~kostas                                    |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr