squid

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Jan 21 11:03:42 EET 1999

On Wed, 20 Jan 1999, Maistrelis Konstantinos wrote:

> ginete o squid na pernei tis selides apo ton proxy tou provider??
>
> epsa3a sto config ala apo oti katalava oi ri8miseis pou ixe
> itan gia na ftiakseis mia ierarxia apo proxys oi opoioi xrisimopoioun
> kapio dikotous protokolo ..

An katalaba kala ennoeis na xrhsimopoieis cascaded proxies? Logika ginetai,
allwste ti douleia 8a eixe to cascade support an den ginotan, alla den 3erw
an prepei o ISP na se balei se kamia access list n' kati tetoio, den to
exw doulepsei pote. ALla gia na eimai eilikrineis, an milame gia home PC
de blepw logo na prepei na trexeis proxy epanw tou.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr