Thanks but : Den mporo akoma na setaro to modem !!!

Constantinos Crambis agbiotec at ath.forthnet.gr
Tue Jan 19 23:46:40 EET 1999

Michalis Kabrianis wrote :

>Mia pou den dieykrinizeis, tha ypothesw oti den exeis grapsei ATX3 opote
kai
>den pairnei to modem sou dialtone gia na synexisei tin klisi (oute me ATX3
>pairnei dialtone bebaia. Apla den perimenei na parei).

Sorry an ginome kourastikos alla to ekana kai den egine tipota...
Episis na sou po oti ektos apo oti elexsa an einai stin sosti port
dyo fores (eida kai mesa apo ta windows se poia port einai kai
douleuei sosta) brika kai mia lista me ta AT commands kai pirama-
tistika me autes alla pali den kani dial (!).Dokimasa kai to "seyon"
alla tipota.Help! Kamoia protasi gia kana allo software pou mporo
na dokimaso? Stin etairia tou modem pou estila e-mail me garphoun
kanonika...

Thanks anyway :-)

C. Constantinos
Agricultural University of Athens