dailin

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Jan 20 10:57:00 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 19 Jan 99, Linux-greek-users wrote to Vasilis Vasaitis with subject "Re:
dailin":

 L> To mgetty shkwnei to /bin/login, auto kanei to authentication kai
 L> an einai swsto (kai o user exei shell ena script pou trexei ton pppd  ws
 L> server, opws kanei p.x. to ppplogin n' to sliplogin) tote apo thn epanenti
 L> meria trexei to PPP, opote 3ekinaei kai o user ton pppd kai einai ok.

To mgetty DEN shkwnei to /bin/login, katalabainei apo mono toy to PPP
handshaking kai kalei aytomatws o,ti toy exeis dhlwsei sth grammh /AutoPPP/ toy
login.conf, ean to kaneis compile me to define -DAUTO_PPP, opws perigrafetai
pentaka8ara sto documentation poy DEN diabases :>. Oute account xreiazetai na
ftiakseis, kai to pio shmantiko apo ola - de xreiazetai o user na kanei login
(to authentication ginetai me PAP/CHAP), opote glytwneis chat scripts kai
terminal windows (kai sthn periptwsh poy o user einai ena laxano me windows, ta
chat scripts kai ta terminal windows EINAI megalo empodio).

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr