Problhma me thn dialup syndesh

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Jan 15 18:53:38 EET 1999

Palantzas Thodoris wrote:

>  Merikes fores moy leei "pppd returned 1!" enw alles fores deixnei na einai
> nekro. Alles fores prolabainw na kanw browsing mesa sto Netscape gia peripoy
> 1' alla amesws meta rixnei thn syndesh. (Pantws mesa apo ta 95 deixnei na
> doyleyei kanonikotata to modem).

  Thodori,

  Tre3e to xisp me parametro "-debug" kai meta kyta mesa sta log files
 tou systhmatos (e.g. /var/log/messages) gia na deis ti mhnymata grafei
 to pppd. An den mporeis na bgaleis akrh monos sou, steile tis grammes
 pou exei typwsei to pppd kai 0a prospa0hsoume na boh0hsoume.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr