pOTE (Dhmou kai RAM)

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Mon Jan 11 21:31:35 EET 1999

Michael Papadopoulos wrote:

> Giati re paidia, ti sas eftaikse o Dimou?

pare harti kai molyvi

> Proswpika, den exw dei allon
> anthrwpo me toso swstes apopseis na grafei se periodiko.

Mallon den vlepeis kala. :->

> Alla kai
> genika, exw dei ligous me toso swstes apopseis akoma kai stin
> kathimerini mou zwi. Kai mi mou peite oti den kserei apo upologistes,
> giati edw kanete lathos. Einai polu panw apo enan meso xristi (exw
> sunantisei "mesous xristes" kai mporw na sas pw gia to epipedo tous... -
> pisteuw oti tha kserete kai eseis).

O idios leei oti einai mesos xrhsths apo plevras gnosewn. Ti xerei apo ypologistes?
Epeidh exei ma8ei kamia 100aria bugs twn winbloze egeine kai eidikos?

> Otan leme oti kapoios kserei apo
> upologistes den ennooume oti einai hacker, oute programmatistis. Kai o
> idios allwste paradexetai sto RAM oti einai aplos xristis. Einai
> suggrafeas kai dimosiografos, asxoleitai xronia me upologistes, ara
> einai apo tous pio katallilous na milisei stin tileorasi. Theorw oti egw
> eimai programmatistis epi xronia, (panw apo 10) alla den eimai
> katallilos na milisw stin tileorasi giati den arkei auto. Afiste to
> gegonos oti o Dimou apotelei tin amuna twn xristwn apenanti stis
> etairies pou de ferontai swsta stous pelates. Posa kai posa exei grapsei
> [...]

Nai, xerw. Afto pou leme fthnos la'i'kismos. Oute politikos na htane....

> Kai o anthrwpos einai upermaxos tis
> texnologias kai tou Internet.

Mhpws pio poly ap' oti 9a eprepe? Afto to sxoliazw parakatw...

> Ontws bgainei suxna se ekpompes gia
> upologistes, alla bgainei kai gia alla themata. Prosfata ton eida se mia
> suzitisi gia astrologia kai itan foberos (fusika, enantion tis
> astrologias).

pali kala!!!

> Den eipe pote oti "antiproswpeuei sullogika to logo twn
> komputeradwn". Aplws bgainei kai leei ti gnwmi tou. Kai ti suzitisi gia
> ton OTE den tin eida, alla ontws o OTE kathusterei na dwsei tilefwna 09
> se antagwnistes tou (auto einai enantion tou OTE fusika). Egw proswpika
> ektimw to Dimou polu.
>
> Mixalis Papadopoulos

Na sou pw giati mou thn spaei emena:
"Geia sas. Molis agorasa ton kainourgio Pentium IV / 25GHz me 16GB RAM
kai me thn Riva Uranium me 512MB SBGX-RAM kai 128TB HDD.
Vasika ton xrhshmopoiw gia na paizw PacMan otan kanw dialeimma apo
ton forhto mou (afton me ton P V / 1THz ) wste na mhn polykourazetai.
A nai, mhn xehasw, katevasa ton teleftaio driver apo thn diamond, ekdosh
2,58,485 ypoekdosh 5.24D patchlevel 5.75. Foveros driver!! Einai
kata 0,0000185ns taxyteros apo afton ths prohgoumenhs wras."
O kyrios, kata thn gnwmh mou, eisprattei bonus apo etaireies gia na
piezei ton kosmo na agorazei, na xanaagorazei, na anava8mizei, na
xanaanava9mizei, na agorazei, klp, klp. Pistevw pws h olh katastash einai
sthmenh, kai amoivetai poly kala gi' afto. An exeis antirrhseis, den mou les,
provlhmata den exoun kai oi p2/300 h o k6/350 ? Einai anagh na exeis ton
teleftaio cpu gia na exeis provlhma na grapseis?
Epeita ti sta skata me noiazoun emena ta provlhmata tou? Ti me noiazei
an den tou doulevei swsta h psifiakh tou kamera me to kinhto thlefwno tou (leme...)?
Exei katanthsei to RAM ena periodikou kostsoboliou ( opws leme Ciao, Star...)
Ki' epeita den exei katalavei oti prokalei ahdia se para pollous? Liges fores den
exei grapsei oti tou hackepsane to domain tou (nai, nai exei diko tou domain,
www.ndimou.gr !!! an exeis ton 9eo sou...) 'h oti tou stelnoun hate-mail?
Afou einai kai syggrafeas giati den stamataei tis ahdies kai na grapsei kati
pio filosofhmeno panw stous ypologistes? Alla xehasa, etsi den 9a lavainei
ta "bonus" tou apo merikous pou wfelountai.
Gia na mhn pw gia thn latreia tou stous ypologistes. Den lew, kai emena mou
aresoune oi ypologistes. Kanw thn douleia mou, mou prosferoun kai diaskedash.
Den tous proskynaw omows, oute ka9omai apo to prwi mehri to vrady na
vriskw ta bugs tou M$-outlook. Enas logos pou ton 9eorw poulhmeno, kai
giati oxi apovlakwmeno.
Kai ena allo pou mou thn spaei poly, einai h ageneia tou apenanti stous diafwnountes.

Xarakthrize asxetous, anohtous, klp, osous yposthrizan ton Kasparov ston skakistiko
agwna me thn IBM. Anoihtoi kai osoi pistevoun oti to internet prokalei apomonostismo.

Opoios diafwnei me mia efarmogh ths texnologias, einai epeeikws amorfwtos.
Gia na mhn pw pws mou ta exei prhxei me ton OTE kai ton OTEnet. Lasph, lasph, lasph.
Vlakwdes skitsakia me xaza psarakia na petagwntai apo to pothri pou evale
sto kefali tou (!) o ypey8ynos tou OTE. Den pa na gamh9ei lew 'gw? Vare8hka
ta hli9iwdes psarakia tou. Nai, to xerw oti o OTE einai akrivos, to exw xanakousei.
Me ton cosmote den xerw ti provlhma exei. Oloi oi filoi mou pou exoun cosmote mou
lene oti einai o kalyteros. Kai gia ton otenet den xerw ti leei aftos, alla einai
safws
kalyteros apo allous ISPs. Egw eimai synedemenos me compulink kai einai XELWNA.
Aman pia afth h karamela tou mounopwliou. H8ela na 'xera ti 9a einai h ForthNET
se tria tessera xronia. Alla kata ton Dhmou mono o ote exei ta provlhmata kai ta
mounopwleia. Olo h yphresies tou OTE einai kakes. Egw esteila sthn compulink
email gia na zhthsw voh9eia gia na synde8w sto internet me to linux, mhn sou
pw pou me grapsane. Giati den milaei kaneis gi' afta?
Epishs mou ta eprixe me to proskynhma twn amerikanwn. Nai, nai den vouhzoun
oi grammes tous, einai pio fthnh h klhsh, bla, bla, bla. Afou s'aresei toso poly
h Amerikh kyrie dhmou, trava sto diaolo ekei kai xese mas emas edw thn
kataramenh gh. Emas mas aresei kai h Ellada.
'H to glypsimo twn winbloze... "Ta winbloze 98 9a einai ta winbloze pou
oloi oneirevomastan.... Xwris bugs, xwris provlhmata, klp". Nai ta xanakousame
otan erhontousan ta '95, 9a ta xanakousoume otan 9a er8oun ta '00, kai paei legontas.

Alla mono o titlos ths sthlhs tou (ctrl-alt-del) fanerwnei oti leei psemata...

M'alla logia h filosofia tou einai h exhs:
1) Oti fernei h texnologia einai aparaithta kalo.
2) Agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete,
 agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete, agorazete.....
3) Ta winbloze einai to apolyto leitourgiko. Ta 100ades bugs pou anaferw, einai
  gia na mas psyxagwgoun.
4) Opoios diafwnei, einai malakas, hli8ios, amorfwtos.

Kai epeishs, a'i' xese mas re dhmou me to "aplos xrhsths". Den borw na to
katalavw afto... Apo ton pio anydeo ews ton pio pwrwmeno, apo ton
pio ftwxo ews ton pio plousio, apo ton pio peristasiako mehri ton
pio sovaro xrhsth ypologistwn pou exw gnorisei, se kanena ma kanena shmeio
den vrhka tipota koino me thn katastash tou. Eite to aplos afora gnwseis, eite
afora oikonomia, eite ergasiaka.

Vare9hka pia thn xlidh tou dhmou. Xeroume, exeis lefta. Xese mas, kyrie dhmou,
den se zhlevoume. Xilies fores h axioprepeia mas, xilies fores o aftosevasmos mas,
xilies fores h ka8arh syneidhsh mas.

To an o an9rwpos (?) exei kai alles idiothtes kai apasxolhseis, me geia tou kai
xara tou kai kala kanei. Den krinw tis idees tou. Mporei na einai anti9etos
me ton idealismo, borei na exei tis X filosofikes apopseis kai thn Y ideologia.
Isa isa afth h katantia tou me apogohtevei perissotero.
Krinw ths symperifora tou mesa apo tis selides tou RAM.

Zhtw xilia sygnwmh apo tous synlistovious mou pou apasxolhsa thn lista
me ena asxeto me to linux 9ema, alla mou dw9hke h efkaireia na vgalw
to axti pou kratousa gi' afto to granazi, thn xepoulhmenh synhdeish, ton
kolwglyfth, kyrio Dhmou.
Kai pali sygnwmh.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr