Provlima me Karta Hxou

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jan 11 11:03:21 EET 1999

Papastefanos Serafeim wrote:

> Exw mia karta hxou simvati me soundblaster, thn opoia ta windows 95 kai
> to dos tin anagnwrizoun kanonika sta interrupt 220, IRQ 7, kai DMA 1.
<snip>

H karta einai PnP ? An einai ISA PnP (opos fainetai), xreiazesai ta isapnp tools
gia na kaneis initialize thn karta prin fortoseis to sound module (giati tha to
kaneis ypoxreotika san module to sound support etsi oste na trexeis to isapnp
prin fortoseis to module). Mia allh lysh einai an mporeis na xrhsimopoihseis ta
DOS utilities ths kartas gia na kaneis disable to PnP an ginetai (an kai den to
exo dei pote se karta hxou ayto)...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr