Native Ellhniko plhktrologio gia to KDE (me endei3h/control sto kpanel)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon Jan 11 11:36:32 EET 1999

Agaphtoi synlistobioi,

Kalh xronia se olous, ligo ka0ysterhmena fobamai, alla kai me ena
dwraki gia osous xrhsimopoioun KDE.

To skeftomoun kairo, alla kati logw ths C++ pou den eixa kamia ore3h
na 3anapiasw, kati me tis douleies pou me "epni3an", den katafera na
3ekinhsw mexri prin dyo 'bdomades to project pou kata th gnwmh mou
einai h "telikh" lysh gia to Ellhniko plhktrologio katw apo KDE (me
ka0ysterhse kai auth h rhmada h gastrenterikh iwsh pou "0erise" ouk
oligous ap'oti akousa).

Arxisa me to arketa kalogrammeno kikbd-0.2.1 tou Alexander Budnik, to
opoio anaba0misa, programmatizontas mia pros0hkh mesw ths opoias mporei
kaneis na orisei tria "compose" maps, epipleon tou basikou kayboard
map. To mantepsate, nai, einai gia ta grammata pou tonizontai me o3eia,
me dialytika, kai me o3eia kai dialytika. Ekana kai ena re-touche sto
documentation kai to apotelesma einai sto:

http://users.hol.gr/~dbouras/release/kikbd-0.3.0.tar.gz

To ypoloipo paketo leitourgei ws exei gia ola ta yposthrizomena
keyboard maps. Prin to steilw ston Alexander, 0a to ektimousa an
to katebazate osoi xrhsimopoieite KDE, to egka0istousate kai
stelnate parathrhseis h problhmata an yparxoun.

PARATHRHSEIS
------------
a) prepei na apegkatasthsete oti allo mhxanismo Ellhnikou
   plhktrologiou xrhsimopoiousate mexri twra
b) an diale3ete mesa ap'to configuration tou kikbd na
   xrhsimopoihsete to Left_Alt-Left-Shift (ala Winblows)
   gia allagh plhktrologiou, 0a prepei na prose3ete na mhn
   exei ginei re-bind to aristero Alt se kati allo, p.x.
   Meta_L h Hyper_L. Auto 0a exei ginei h sto XF86Config,
   h sto ~/.Xmodmap.
c) sto environment prepei na exete orisei _XKB_CHARSET=iso8859-7
   gia na epistrefei ta swsta Ellhnika character strings h Xlib.

ERWTHSEIS
---------
Den exw psa3ei akomh to pws 0a grapsw Ellhnika sta KDE
applications opws p.x. to kedit, alla eimai sigouros oti kapoios
pou einai pio e3oikeiwmenos me ta tou KDE 0a mas diafwtisei olous
syntoma.

To epomeno project einai ena euxrhsto Fvwm module pou na kanei to idio
pragma me shmaioules sta window title-bars, kai xwris thn polyplokothta
kai tous periorismous ths ylopoihshs mesw tou XKB, opws auth dianemetai
me to grISOXKb-1.2.

Me egkardious xairetismous,
kai tis kalyteres euxes mou gia ton kainourgio xrono,

Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 968-0554 or 894-1320  |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr