Να τα τα πρώτα βήματα

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sun Jan 10 19:46:18 EET 1999

DJ Art wrote:

> Για τσεκάρετε αυτό που ψάρεψα (στο Attachment) στην Κυριακάτικη
> Ελευθεροτυπία και αφορά μόνο τους surfers ΟΛΩΝ ΤΩΝ ISP. Θυμάστε που σας
> έλεγα οτι δεν γίνεται να μας αφήσει έτσι?
>
> Απαντώ στον Παύλο και του προτείνω λύσεις για το πως θα λιγοστέψει το
> χρόνο παραμονής στο Δίκτυο
>
> 1) Σύνδεση μετά τις 11:00

Afto kavo panta kai merikes fores kano connect thn mera gia na do ta mail mou.

Kai gia pesmou einai lisi aftoi;
Tha ginomaste ksenixtides epeidi to theloun merikoi ston OTE gia na trone
aftoi tous terastious misthous eeee;

> 2) Δεν είναι απαραίτητο να κατεβούν τα 23 ΜΒ του WordPerfect με τη μία.
> Υπάρχουν και προγράμματα (Kget για KDE) που υποστηρίζουν resume

To ksero kai afto alla an kano 23 prospathies gia katevasma 1 mb kathe fora
thelo giro sta 5-7 lepta diladi 7*10=70 lepta ;h 5*10=50 lepta  ara kai pali
tha katso oso tha kathomoun an to katevaza mono mias

> 3) Για το διάβασμα τον newsgroups δεν είναι απαραίτητο να είναι κανείς
> online για να τα διαβάσει. Τα κατεβάζει, τα διαβάζει, γράφει τις
> απαντήσεις, ξανασυνδέεται και τις στέλνει. Απλό;

To exeis prospathisei pote afto; axo 4 fores , kai to katevasma itan 546b /sec
kai eixa mhnhmata pou fisika den hthela h ta eixa diavasei kai se afto to
newsgroup malista gia pigene sto  news:comp.os.linux.hardware kai sta alla
opou iparxoun 2500-3000 nimhmata.
Entksi thn defteri fora tha katevaseis 500 minhmata alla tha exeis 3500 mail
ston pc sou!
Den nomizo pos einai kai i kaliteri lisi.

> 4) Το ίδιο ισχύει και για τις σελίδες που περιέχουν κείμενο για
> διάβασμα. Δηλαδή, τι το έχουν το cache οι browsers?

Poli sosta kai giafto exo to webzip kai ta katevazei kai zip morfi alla einai
mono gia ena mina xrhsh, an ksereis kati allo paromio
kato apo linux pesto mas.

Esi den kathese pote pano apo mia ora sto net;
Kaneis pote chating;
Ego ekana prin ginei psifiako 3-4 ores kai tora 12-25 lepta kai polla leo
Kai sto kato kato tha valo xronometro sthn plhroforisi mou; eeee
Aman pia

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr