Re: ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ!!!

Sakis Kanaris kanaris at freemail.gr
Sun Jan 10 18:29:06 EET 1999

Nikos Mavroyanopoulos wrote in message
<3.0.5.32.19990110124300.007dc730 at hermes.cc.uoi.gr>...

>Palia tha plirones 4 monades (10/3 == 12/3 me to palio systima) enw tora
>tha plirwseis 10 monades (omws i timi tis tha einai to 1/3 tis palias gia
>to trilepto...gyrw
>stis 6 draxmes me tin aujisi...
>Den eipe kaneis oti i xrewseis einai fthnoteres. H xrewsh omws ana lepto
>einai safws kalyterh
>ana trilepto. Kai min apantisei kaneis me ti malakia oti afou plironoume
>perissotero den einai
>kalyterh, toulaxiston skeuteite ligo prin grapsete.

Meta apo wpimn skepsn kai apla ma8nmatika,
se wpes aixmns bgaivouv ta akolou8a data...
Διάστημα    ΧρέωσηΝέα    ΧρέωσηΠαλιά        Συμφέρει η νέα?
0:00-1:59          12                      13                        Ναι
2:00-2:59          18                      13                        Όχι
3:00-3:59          24                      26                        Ναι
4:00-5:59          36                      26                        Όχι
6:00-6:59          42                      39                        Όχι
7:00-7:59          48                      39                        Όχι
Kai paei legovtas, deixvovtas oti dev symfepei se KANENA ALLO XPONIKO
DIASTHMA ektos av katseis syndemenos 2 lepta n 4 lepta.

Gia times movadas twpa 13 kai meta tnv 1n Maptn 6 dpx. symfwva me ta
legomeva stn lista.
Auta.
Κανάρης Αθανάσιος
kanaris at freemail.gr