RIVA TNT

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sun Jan 10 13:46:55 EET 1999

Plagianakos Vassilis wrote:

> Prosfata agorasa thn RIVA TNT ths Creative Labs.
> Kamia idea gia driver gia X? Exw RedHat 5.2.

Yparhei mia idea. Vale ta X ekdwsh 3.3.3. Exoun yposthrixh TNT.
8a ta vreis apo to ftp tou www.xfree86.org.
To poia arheia prepei na katevaseis 'h pws 8a ta egatasthseis,
den xerw. An ma8eis pesto kai 'mena.
To rh5,2 nomizw oti erhetai me ta 3.3.2, den xerw an boreis na
thn trexeis me afta, isws mono ean exei symvatothta me riva128.

Prosexe sthn epilogh svga server an 8es na exeis epitaxynsh 2D.

--

  |  Winners don't use drugs - or Windoze  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr