!!!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sun Jan 10 00:37:05 EET 1999

On 09-Jan-99 Michalas Othon wrote:

> On Sat, 09 Jan 1999 12:14:38 +0200
> Costas Barakitis <bcostas at gamesoverdose.com> wrote:
>
> Costas> > Για αυτό το λόγο λέω ότι η χρέωση ανα 1 λεπτό είναι καλύτερη από τη
> Costas> > χρέωση ανα 3 λεπτά
> Costas>
> Costas> Re paidia mas doylevete, ma6hmata logikhs 6a lynoyme twra? Prin to
> trilepto
> Costas> htan 13drx
> Costas> kai twra einai 18. Sas fainetai esas fthnotero? Afoy ayksh6hke to
> kostos ths
> Costas> monadas
> Costas> ti lete twra?

> [...]

Den kobete tis eksypnades? Allo doulevei ston OTE ki allo milaei gia ton OTE.
Ki egw doulevw stin FORTHnet, kai den dexomai na me xaraktirizei ayto se kathe
mail pou stelnw.

Ki an kapoious tous xalaei ayto, na mou stelnoun ton mistho pou pairnw stin
FORTHnet na stamatisw na doulevw. Den exw kanena problima, pistepste me.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr