Οι Απαντήσεις Μου
DJ Art
arturok at usa.net
Sat Jan 9 12:25:30 EET 1999
Σχεδόν όλοι είπατε για την Αμερική, οτι εκεί πληρώνουν μόνο πάγια. Κατ'
αρχήν εδώ δεν είναι Αμερική (και πρέπει να ήμαστε περήφανοι για αυτό.
Βέβαια, αυτοί δεν πληρώνουν και μπαίνουν στο Internet για να διαβάζουν
ΜΑΛΑΚΙΕΣ για τον Clinton) γιατί εδώ δεν υπάρχουν άλλες τηλεφωνικές
εταιρείες. Σε Ευρωπαικές χώρες, όμως, υπάρχει χρωνοχρέωση.
Σχετικά με τα ΚΙΝΗΤΑ:
O OTE χάνει πολλά λεφτά τώρα που συμφέρει τα υπεραστικά τηλεφωνήματα και
τα διεθνή, να γίνονται από κινητό. Οπότε για να "ανταγωνιστεί" τα κινητά
μειώνει τη χρέωση για τα υπεραστικά. Αυξάνει όμως την χρέωση για τα
αστικά, καθώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός και κάνει οτι θέλει. (Τι να
κάνουμε; Ας δημιουργηθούν και άλλες τηλεφωνικές εταιρείες) Άλλωστε οτι
θα γινόταν κάποια στιγμή αυτό ήταν αναμενόμενο.
Σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών
Συμφωνώ οτι ο ΟΤΕ έχει μείνει πίσω σε θέματα γραφειοκρατίας, ανανέωσης
σύνδεσης (ΟΤΕnet) κλπ κλπ......
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? Φταίει ο απλός υπάλληλος και ο
κάθε μελλοντικός υπάλληλος του ΟΤΕ που προσπαθεί να βρεί μια θέση στον
ΟΤΕ για να μην δουλεύει και πάρα πολύ, αλλά να λουφάρει. ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ
ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΗ). ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ. Αλλά βέβαια, άμα η κυβέρνηση πει να λάβει
μέτρα, ΝΑ οι ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΝΑ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟ ΧΑΟΣ. Φανταστείτε τον
ΟΤΕ ιδιωτική επιχείρηση. (Για παράδειγμα: Πηγαίντε για εξυπηρέτηση στην
Εθνική Τράπεζα, πηγαίντε και στη EuroBank. Εκεί (στην EuroB) μέχρι και
γλυκό σου προσφέρουν. Σε ιδιωτικές επειχειρήσεις απολύουν αυτούς που δεν
προσφέρουν πολλά. Στον ΟΤΕ δεν γίνεται κάτι τέτοιο.
Σχετικά με ΕΜΑΣ (τους surfers)
ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ? ΝΑ
ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ? Οτι καλύτερο μπορεί να προσφέρει, το
κάνει με την ΟΤΕnet: Η γρηγορότερη και ποιο φτηνή λύση για μετά τις 11.
Επειδή ο OTEnet έχει και ιδιωτικό μέρος προσφέρει την καλύτερη τεχνική
υποστήριξη (ζήτησα οδηγίες σύνδεσης με το Linux και οι άνθρωποι μου τις
έστειλαν με fax) (να και κάτι που έχει σχέση με το Linux). Βέβαια για
σχέσεις OΤΕ με άλλους providers δεν γνωρίζω τι γίνεται και δεν μπορώ να
εκφέρω γνώμη. Παρατηρώ, όμως, ότι στην OTEnet οι άνθρωποι συνεχώς
εργάζονται για να λύσουν τα προβλήματα. Κάποτε αν θυμόσαστε δεν
μπορούσαμε να μπούμε μετά τις 11 και αντιμετωπίζαμε και το προβλημά
"Disconnected". (Bέβαια μπορεί και τώρα να μην μπορούμε μα συνδεθούμε
κάποιο βράδυ, αλλά οι γραμμές συνεχώς αυξάνονται)
Χρονοχρέωση
Νομίζω οτι όλοι συμφωνούμε σε αυτό: Άλλο να πληρώνεις ανα τρίλεπτο και
άλλο ανά λεπτό. Επιδιώκουμε μικρότερη χρονική περίοδο χρονοχρέωσης ή
όχι? το 1 ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ 3 ή όχι? Το θέμα των τιμολογίων δεν έχει
να κάνει με αυτό, γιατί θα μπορούσε η μονάδα να ήταν φτηνότερη. Δεν
πρέπει να συγχέουμε το κόστος της μονάδας με τη χρονοχρέωση. Να
διαμαρτυρυθούμε για το κόστος της μονάδας και όχι γιατ το γεγονός ότι θα
πέφτει ανά λεπτό. Τώρα νομίζω οτι είναι γελοίο να λέμε οτι αν μιλήσεις
50
δευτερόλεπτα θα πλρώσεις για 1 λεπτό και χάνεις να πούμε 4 δρχ. Εγώ δεν
νομίζω οτι είναι πολλές 360 δρχ την ώρα χρέωση. Αντιλαμβάνεται κανείς ΤΙ
ΔΙΑΟΛΟ ΘΑ ΠΕΙ 1 ΩΡΑ ΣΤΟ Internet? Και μην μιλάτε για ISDN γιατί είναι
του διάολου πιο ακριβό: και ακριβά πάγια, και κόστος εγκατάστασης
γραμμής, και η ίδια η χρονοχρέωση.
--
====================================================================
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users
====================================================================
More information about the Linux-greek-users
mailing list