Installing KDE on Redhat 5.1. How ?

Chris Vassilakis cvwm at yahoo.com
Sat Jan 9 02:23:48 EET 1999

Geia stous apantaxou Linux users.
Sxetika neos sto Linux(4 bdomades mono) apofasisa na kano install to
KDE mias kai akousa oti prokeite gia ena ksexoristo periballon ergasia
kai oxi mono. Afou ekana download to KDE apo to mirror site sto NTUA
irthe i vra tis egkatastasis. Edo omvs mperdeyoun ta pragmata. Pos
ginete ayto? An ginete kapios na moy steili tin akribos diadikasia gia
na kano setup to KDE(pola zitao e?) se ena systima me Redhat 5.1.
Sigoyra tha moy lisi ta xeria kai tha me glitosi apo polla ksenixtia?

Thanks

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr