Sound Blaster AWE 64 Gold

Ανδρέας Σοφιάδης - Andrew Sophiadis ssofl at otenet.gr
Fri Jan 8 19:00:32 EET 1999

Ap' oso 3erw, oi peiramatikoi kernels (2.1.xxx) exoun enswmatwmenh thn
yposthri3h gia wavetable kai genika gia oles tis dynatothtes twn newn
kartwn hxou, akoma kai twn PCI. Proswpika, me peiramatiko kernel
doulepse kai h dikia mou h AWE64 Value, alla mia SoundBlaster PCI64 pou
exw den thn exw kataferei akoma. Kata ta alla, den vlepw kapoion allon
tropo na exeis tis dynatothtes tou OSS/Linux sto tsamba.

Andreas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr