Ellinika sto WP8

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Jan 8 12:44:38 EET 1999

Geia sas.
Opws eixa yposxethei prin ta Xristougenna, paradidw stin katakravgi tou kosmou
(!!!) tin aparadekti lysi moy gia ellinika sto wp 8.0

Ena megalo eyxaristw ston Antwni Tsolomiti pou mou to thymise.

Kai ginomai pio safis...

To arxeio ftp://mk.aua.gr/xwpfi.tar.gz
periexei ton font installer apo to Word Perfect 7.0
Sto Word Perfect 8.0 o font installer den symperilambanetai stin ekdosi pou
katebazoume.
Elpizw ayto na min einai paranomo, alla an kapoios kserei kati diaforetiko, na
mou pei na to afairesw (tha broume allo tropo :-) )

Yparxoyn 3 dirs sto arxeio ayto.

Ta wplib, me ena arxeio (.def.lang) to shbin10 me ena arxeio (xwpfi) kai to
shlib10 me ta arxeia pou zitaei to xwpfi (ta brika me strace, elpizw na einai
swstos o tropos). Mia paratirisi mono.

Stin arxi eixa balei ola ta arxeia tou shlib10 pou zitouse. Meta, tou afairesa
ayta pou eida oti ypirxan idi stin ekdosi 8.0 Meta apo ola ayta, NOMIZW oti exw
afisei mono ayta pou xreiazontai kai DEN yparxoun.
An
a) yparxei kapoio arxeio, apla min to grapsete (kai enimerwste me gia na to
sbisw)
b) Sas pei oti den briskei to "tade" arxeio, pali enimerwste me gia na to balw.

Mou doulepse mia xara otan kalesa to xwpfi EKSW apo to Wordperfect (an kai mou
ebgale kapoia warnings - errors, ta opoia mallon ofeilontai stis libraries tou
shlib10 pou itan newteres gia to 8.0)

Ayta. Paratiriseis klp eyprosdektes.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr