ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ!!!

DJ Art arturok at usa.net
Fri Jan 8 00:22:57 EET 1999

 Μα τι πάθατε όλοι και ασχολήστε με τον ΟΤΕ αφού μερικά πράγματα είναι
αυτονόητα και γνωστά εδώ και χρόνια όπως:

1) Ο ΟΤΕ έχει το μονοπώλιο στις τηλεφωνικές υπηρεσίες (άρα κάνει ότι
θέλει με τις τιμές)

2) Εδώ και αιώνες είναι γνωστό ότι κάποια στιγμή όλα τα συμβατικά
τηλέφωνα θα γίνονταν ψηφιακά και οτι θα υπήρχε χρωνοχρέωση

3) Η χρωνοχρέωση ανά λεπτό είναι σαφώς καλύτερη από τη χρωνοχρέωση ανα
τρίλεπτο

4) Εγώ ξέρω ότι για το Internet τα ψηφιακά τηλέφωνα είναι γρηγορότερα σε
όλους τους τομείς

5) ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ !!!!!

6) Η όλη κατάσταση με τα κινητά τηλέφωνα είναι η αιτία των αυξήσεων των
τιμολογίων

7) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΥΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΡΤΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Δεν νομίζω να μας (τους
surfers) αφήσει χωρίς μειωμένα τιμολόγια κάποιες ώρες της μέρας

8) Καλύτερο θα ήταν να διαμαρτυρυθούμε και να απαιτήσουμε μειωμένο
τιμολόγιο ΚΑΙ το μεσημέρι, που δεν θεωρείται ώρα αιχμής

9) Πρέπει να παραδεχθούμε, όμως, ότι ο ΟΤΕ είναι η πιο εκσυγχρονισμένη
δημόσια υπηρεσία
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr