error sto compile meta apo to make zImage, help me

Vasilis Vasaitis vvasaitis at waveland.org
Thu Jan 7 13:24:16 EET 1999

On Wed, Jan 06, 1999 at 06:49:04PM +0200, Pavlos Parissis wrote:

> Meta arxisa to psaksimo tin entolis as86  dioti meto 1 minima katalava
> oti mallon den exo thn entoli, alla entoli den vrika. Piga kai sta rpms
> to cd (exo redhat 5.1) alla tsampa h taleporia.
>
> Mipos iparxei kanena kalo paidi pou tha mporouse na me
> diafotisi;;;;;;;;;
> An nai poli tha to xaro:)

  O as86 einai ena programmataki pou analamvanei to compile enos mikrou
tmimatos tou kodika tou kernel pou trexei se real mode. Antitheta apo oti
eipe kapoios allos, den exei kamia sxesi me ton GNU assembler. Tha to
vreis genika se ena paketo bin86, kai einai sxedon apithano na min ton
exei to CD sou. Aporo mono pos emeine ektos egkatastasis...

Vasilis Vasaitis
vvasaitis at waveland.org

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr