Peri OTE

Costas bcostas at hol.gr
Thu Jan 7 00:50:25 EET 1999

George wrote:

> Yo!
> Paidakia,ti lete na organosoume eta boikotaze gia ton OTE? Pisteuo pos tora
> me thn xronoxreosh,h katastash einai tragikh.Ti lete na organosoume etsi oste
> oi ellhnes xrhstes na apexoun apo to na mpoun apo to inet gia mia mera?Kai o
> OTE tha xasei lefta,kai oi ISPs tha "tromaksoun".Tha einai ,pisteuo,ena kalo
> mhnyma.

Ti les re megale? Oneiro eides? Nomizeis oti o OTE perimenei apo to Internet na
ta konomhsei? O OTE einai monopwlio an soy leei tipota h leksh, emena moy leei
oti 'h plhrwneis ton OTE 'h den exeis thlefwno. Oso gia toys ISP's an den mpoyme
mia vdomada mallon party 6a kanoyn para na stenoxwrh6oyn. Skepsoy kati pio
realistiko please!!!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr