lout localization

Constantinos A. Kotsokalis C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
Sat Feb 27 00:43:37 EET 1999

Xairoute :-)

Prospathw na kanw to lout na grapsei ellhnika. To exei kataferei kaneis
ws twra --an exei asxolh8ei pote kaneis, that is-- ? Milhsa kai me ton
typa pou to exei ftia3ei, mou eipe panw katw ti na kanw, kai exw kanei
to megalytero kommati autwn, to basiko omws pou den exw kataferei (lamer
as I am) einai na ftia3w character map pou na to katalabainei to lout.
Phra to latin1 map, kai thelhsa na to peira3w gia na to kanw telika
iso8859-7, den eixa omws ws twra thn eutyxia na gnwrizw pou antistoixoun
ta Agrave, Aacute klp akribws, wste na mporesw na ftia3w to map.

Phgainontas ligo parapera, erwthsh: Ta .afm files einai arketa gia
na mporesei ena software na xrhsimopoihsei type1 fonts? Den prepei na
exei diathesima kai ta .pfb h ta .pfa files? Giati to lout deixnei na
mhn ta xreiazetai... Telos, mporei kapoios na mou e3hghsei, an ontws
ta .afm einai ola osa xreiazetai mia efarmogh, tote giati ta .afm files
gia ellhnika type1 fonts pou koitaza exoun ta Aacute, Agrave klp opws
kai ta latin1 type1 fonts?

  Thanx a lot,
    --C

Constantinos A. Kotsokalis || C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
National Technical University of Athens - GREECE
Electrical and Computer Engineering Department
"111111111 * 111111111 = 12345678987654321"
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr