Allh mia apodiksi anoterotitas tou Linux

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sun Feb 28 02:07:05 EET 1999

hello all,
Tha sas perigrapso mia mikri istoria pou molis teleiose.

Katevazo to neo licq 0.60 gia setup se rpm morfi alla to skasmeno hthele
ta libstdc++-devel-2_9_0-2_i386 libstdc++-2_9_0-2_i386 paketa kai ego
eixa ta 2.8.0.2. Ta katevazo ta setaro alla otan piga na kano upgrade
mou lei to glint oti tha spaso kapies ponires sxeseis. Ok leo etsi eisai
tha so po ego . Katevazo to purp-0_4_1-2_i386 kai kano apo ekei upgrade
kai mpike . Vazo kai to licq kai kano ena verify sta libstdc++ alla
molis teleioni kleini kai to glint eno sta alla paketa kanei kanonika
verify xoris na klini to glint, xmm  kati den pai kala leo. Pao na
trekso to licq alla den trexei pao na tsekso kvt alla oute afto trexei
xmmmmm ksana leo.

Logout apo kde kai pao sthn console gia kati allo asxeto me thn ipothesi
kai meta apo ligo  dino startx alla o kde1.1 den ksekinai dioti ena soro
paketa tou kde thelan thn libstdc++2.8 ekdosh kai oxi tin nea ! Proto
xtipima.
Ta paketa afta fonazan otan piga na kano upgrade to libstdc++ stis
ponires sxeseis thimaste, alla exo ta eixa grapsi sta palia mou
papoutsia.
Pao na kano upgrade dinontas rpm -Uvh libstdc++ apo to cd alla lei oti
afta pou exo einai neotera kai den mporoun na vgoun, ti les re xamene
tou leo oti thelo ego tha mpei ston pc mou alla den me akouse.:))

Pao na doso man rpm gia help alla kolai i console! kai den kani tipota ,
pao se alli pali ta idia .
Imoun se mia katastasi na min mporo na vgalo ta paketa kai na valo ta
sosta me apotelesma na ta perno sto kranio. Epipleon otan edina --nodeps
kai -f stis rpm eperna errors me apotelesma na mporo na doulepso rpm
commands.
Tote eipa "eides pavlaki kai to linux thelei pou kai pou kanena format"
kai klino ton pc mou me to kefali kato kai pao na do tsonta sto filmnet
mpas kai anevei to allo, eimai kai arostos.

Alla meta apo 2 lepta skeftika pio psixrema kai xoris paniko pos den
ginete kati tha mporei na ginei oste na glitoso to format ti sto kalo
lene oloi oti to linux exei panta liseis sta provlimata, kai ego to leo
afto alla ekeines tis ores den to skeftika.
Anoigo to pc kai evgala to licq kai tis nees libstdc++ me  rpm -e kai
evala tis palies kai olla doulepsan:))) etsi apla me 2 kiniseis

Prosopika den mou tigenei na vrisko mia lisi xoris na exo prostamou to
provlima, ti ennoo.
Otan ekana programatismo sthn sxolh sxedon panta kolaga kai den
proxoraga  se ena programma tin ora tou mathimatos.
Eeeeos pou na pao me to bus sto spiti mou tin lisi tin eixa vrei, kati
tetoio egine edo.

Etsi gia alli mia fora apodixthikan 2 pragmata
#1 To Linux den se apogohtevei pote
#2 Otan eisai psixremos kai cool i lisi einai dipla sou

Ma ti kathomai kai grafo savvatiatika tin ora pou i kopela pou kiniago
tha einai sthn agkalia kapiou allou:(:):(:)

Filika,
Pavlos

PS Sto neo ram sthn page 28 lei kati kalo diavasteto

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr