Connect 486-586 ?

roryt at hol.gr roryt at hol.gr
Sun Feb 28 09:53:54 EET 1999

On 27-Feb-99 root <agbiotec at agriroot.aua.gr> wrote:
>>pws mporeis na syndeseis ena pentium kai ena 486 me kalwdia etsi wste
>>aytos poy doyleyei ton 486 na kanei login sto account toy ston pentium
>>o pentium exei win95 kai linux // kai o 486 win31 kai linux.apo ton 486
> thelw
>>na mpainw sto linux toy pentium.

1) Lysh fthnh : syndesh me seiriakes portes kai kalwdio 3 sirmatwn (2<->3).
To 586 prepei na exei mia entolh mesa sto /etc/inittab pou na energopoiei thn
seiriakh gia login. px
   s1:12345:respawn:/sbin/agetty -L 38400 ttyS0 vt100
(aplh lysh, gia poio periploki psakse to getty, h to mgetty)
To 486 trexei ena programma sindeshs me seiriakh (px minicom, cu apo linux,
telix, tt, h oti sas briketai apo Win/dos, pataei ena ENTER, kai o tou
thaymatos, blepei mprosta tou to magiko Login:

2) Lysh taxythtas : syndesh me ethernet kartes, mayro kalwdio, kai TCP/IP.
Oxi idietera akribh lysh an skefteis poso exoun pesei h ethernet.
Prepei na ksereis omos pws bazeis IP/Netnask klp. Kai to 486 me Win3.1
einai ligo dump se tetoia themata. To login ginetai me telnet sto 586,
me oti programma telnet exeis (ekei einai avandage to 486 na exei kanei
boot se Linux)

Aytes nomizw arkoun. Yparxoun kai alles, alla einai ligo ekswtikes
(PLIP, TCP/IP mesw seiriakhs, kai oti allo fantasteis).

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr