C CGI problima.

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Feb 26 16:13:17 EET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Mihalis Tsoukalos wrote:

> > On Fri, 26 Feb 1999, Mihalis Tsoukalos wrote:
> > > Geia xara se olous.
> > >
> > > Exo to parakato kommati kodika mesa se ena C CGI programma.
> > > Otan trexo to programma apo command line leitourgei kanonika.
> > > Otan to trexo apo ton WEB san CGI tote bgazei Internal Server Error.
> > >
> > >   FILE *fli;
> > >   fli=fopen("/home/ets/debuf.log", "w+");
> > >   fprintf(fli, "content length: %s \n \n", p) ;
> > >   fflush(fli);
> > >   fclose(fli);
> > >
> File Tasso,
> efxaristo poli gia tin apantisi.
> Exo omos tin entiposi oti den me katalabes. Ego ena aplo log arxeio pao na
> grapso me debugging info. Den exei simasia ti tou grafo...
> Gia afto einai poli periergo to oti den doulebei.
>
> kalo apogebma,
> mixalis.

Aaaa... exeis dikio, den se katalaba. ypo8etw oti koita3es na deis ean o
xrhsths ypo ton opoin trexei o webserver exei adeia eggrafhs sto
syngekrimeno arxeio kai adeia anazhthsews se olhn thn diadromh tou
arxeiou. Perrisotera xwris na dw to error log tou webserver den mporw na
pw, kai isws 8eleis na baleis merikous elegxous mesa sto programma sou.
Kai frontise toulaxiston to cgi na dikei kai kati ston webserver, alloiws
aytos 8a nomisei oti yparxei la8os.

Tassos
PS: oops diabazw ta ellhnika kai sxedon den bgazw nohma ... :)
--
Bassoukos Tassos

As far as I can tell the entire program consists of a routine to flash up
a window which says "Device is not responding to SCSI command".

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr