kppp

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Feb 26 16:01:07 EET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Leonidas Theodoulidis wrote:

> > On Thu, Feb 25, 1999 at 01:34:30PM +0200, Leonidas Theodoulidis wrote:
> >
> > > Leei ta ejhs:
> > >
> > > pppd 2.3.5 started by root, uid 0
> > > Device modem is locked by pid 4292 (h kapoio allo number)
> > > Exit
> > > PPP: ppp line discipline successfully unregistered
> >
> > Tote poio einai to problima? Aplws kaneis kill to pid 4292.
>

> Ma ka8e fora pou prospa8w na synde8w to pid einai daforetiko (to 4292 einai
> aplws paradeigma).

To problhma einai oti sthn syngekrimenh periptwsh, to kppp kleidwnei to
modem me ena lock sto /var/katiden8ymamai... mporeis na pas sto
/etc/options/ppp h /etc/ppp/options (pali den 8ymamai, rtfm) kai na baleis
ena comment mprosta apo to keyword 'lock.*'

Bebaia, den 3erw ti akribws 8a paei meta straba, alla toulaxiston 8a
3ekinaei o pppd

Tassos
--
Bassoukos Tassos

Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change
to take effect. Reboot now?  [ OK ]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr