samba/wine

roryt at hol.gr roryt at hol.gr
Thu Feb 25 01:41:30 EET 1999

On 24-Feb-99 Jimmy Z. Stergiou wrote:
> xoris na 8imamai na NT akribos:
> Start->Settings->Control Panel->Network
> ekei prepei na exei ena "Computer Identification"
> to onoma pou leei ekei einia to netbios
> an to linux sou den mporei na to brei dosto os e3is:
> smbmount //nt_server/dir_pou_kano_share /path/pou/8a/kano/to/mount -U
> username_gia_na_sinde8o_ston_NT -P password -I to.hostname.tou.nt

Mhn to mplekeis to thema, bale sto /etc/hosts tou Linux to onoma kai to IP toy
NT kai dwse
smbmount //onoma_nt/share_diskos /mountpoint -U user -P passwd

eisai ok. An to "ping onoma_nt" apantaei, kai to onoma_nt einai ayto pou exei to
NT sto NetBios, tha doulepsei kai to smbmount. Kai kati allo, gia na deis ta
share toy NT : smbclient -L onoma_nt -U user -P passwd

An des exeis passwd (guest user px) den deineis -P, alla -n

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr