samba/wine

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Wed Feb 24 21:49:28 EET 1999

> smbmount
> to sintaseis kapos san:
> smbmount //nt_server/dir_pou_kano_share /path/pou/8a/kano/to/mount -U
> username_gia_na_sinde8o_ston_NT -P password

Pws briskw to ovoma tou nt_server? Diabazw sto man gia to netbios name.
Epipleov divw tnv evtoln me  IP. Tn mia mou leei oti to
diko mou ovoma iris.math.aegean.gr eivai megalo kai molis tou
bazw to -c option me -c iris n' -c IRIS mou leei invalid
argument.

Malov prepei va bebaiw0w prwta oti divw to swsto netbios name.
Pws to briskw ayto?

A.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr