3Dfx kai X

Kontogewrghs Aristeidhs kontogar at itia.math.uch.gr
Sat Feb 20 12:51:07 EET 1999

On Fri, 19 Feb 1999 bill at hypercomm.gr wrote:
>  apo ti legomenes kartes oi opoies exoun einai 2d/3d.
>  Pantos kai ego exo mia Creative 3d TNT riva agp kai na sas po oti den exo
>  kataferei akoma na TREKSO ta x-windows....
>  Pantos kai ego eimai newbie opote den jero tipota.
>  Na po oti exo to Redhat 5.0 (xalia, e?)
>  Pantos an mporei kaneis na me boithisei giati ola auta pou lete liga pragmata
>  katalabaino!
>
>  -==Bill==-

File, 8eleis ta kainourgia Xfree 3.3.3.1 (h' 3.3.3)
Ta katebazeis se rpm,ta egka8hstas me
rpm -i onoma arxeiou
kai auto htane.
(diabase ta readme pws 8a thn kaneis setup)

Sta 3.3.1 pou exei to 5.0 den yparxei yposthriksh gia thn karta sou
(h karta sou den yphrxe ton noembrio toy 97 pou bghke to 5.0)

Aristeidhs

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr