Orismos enos programmatos san server.

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Feb 19 16:53:04 EET 1999

On Fri, 19 Feb 1999, Mihalis Tsoukalos wrote:

> Exo ena programma-server pou thelo na akouei stin porta xxxx.
> Pos ginetai [kai pou] na kano register afti tin porta se sindiasmo me to
> programma;
> To programmat prepei na trexei mono apo ton root 'H ipaxrei kai lisi na
> to trexei kai allos xristis;

Ypo8etw pws 8eleis na trexei mesw tou inetd.

Bale sto /etc/services mai kataxwrhsh:

programma	xxxx/tcp

kai sto /etc/inetd.conf mia grammh:

programma	stream	tcp	wait	root	/path/to/programma	programma -flag1 -flag2 -flagN

kai kane kill -1 to inetd. Den douleuei panta omws auto oute douleuei panta
me tcp wrappers.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr