DNS server ..

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 19 13:01:34 EET 1999

> ti ginete tote?? apla erxome se kapian enimerosi me afton pou mirazei to
> domain (mou fenete to forthnet)??
> H xriazete kai kapia ri8misi sto server mou?

Prepei na kaneis ton DNS server sou primary server tou domain,
opote prepei na pareis egkrish apo ton hostmaster.gr (pou ontos
einai to ForthNet twra).

Uparxei mia selida sto http://www.hostmaster.gr/ pou tha se
boithisei na kaneis register, alla prepei na exeis apo oti kserw
static IP kai kati alles pro.u.potheseis...

Ksekina apo tin selida auth kai diabaze :)))
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr