Mail on Static IP

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Feb 18 13:19:48 EET 1999

On Wed, Feb 17, 1999 at 08:16:27PM +0200, Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
> UUCP.
> UUCP.
> UUCP.
> UUCP.
> UUCP.
> UUCP.

  Prepei na thaumazeis kapoious antropous gia tin epimoni tous. :-)

> Oi dynates lyseis einai oi ekshs :
>
> 1) fetchmail + procmail. To kanoyn oloi s'aytes tis periptwseis, alla h lysh
> einai eksisou aparadekth me thn texnognwsia aytwn poy to kanoyn s'autes tis
> periptwseis. To POP3 xanei olo to SMTP envelope information poy einai
> aparaithto gia to swsto delivery toy mynhmatos, kai to procmail kanei
> apegnwsmenes prospa8eies na to epanakthsei apo toys headers. Se merikes
> periptwseis doyleyei, dhmiourgwntas ena ais8hma asfaleias stous kahmenous toys
> users poy de gnwrizoyn poso mail xanoyn...

  Tha epimeino ligo sti lisi me POP3. Etsi opos tin parousiazei o Ricudis
(to fetchmail fernei ta minimata se ena mailbox kai to procmail
analamvanei apo ekei) einai pragmati i xeiroteri, alla den einai o monos
tropos na to kaneis. Katarxin petame to procmail, den apotelei meros tis
lisis. Oson afora tora to envelope information, den einai aparaitito oti
xanetai. I dieuthinsi proeleusis os gnoston meta to delivery exei
stroggilokathisei ston `Return-Path:' header. Oso gia tin dieuthinsi
proorismou, auti eksartatai apo ton MTA tou server sou:

  - An einai sendmail, vrisketai sto pano pano `Received:', amesos meta to
`for' (mono omos an to minima eixe enan paralipti).
  - An einai kapoios *aksiologos* MTA, diladi qmail 'i postfix, vazei enan
`Delivered-To:' header pou periexei ton paralipti.
  - Kapoioi alloi MTAs mporoun na setaristoun oste na prosthetoun enan
header `X-Envelope-To:'.

  Ola auta den xreiazontai idiaitera magika gia na xrisimopoiithoun, ta
kanei to fetchmail stin ipostiriksi tou gia multidrop mailboxes. An o MTA
ontos vazei kapoion header me ton paralipti einai OK. Pantos, opos leei
kai to manpage tou fetchmail:

       If you're tempted to use fetchmail to  retrieve  mail  for
       multiple  users  from  a single mail drop via POP or IMAP,
       think again (and reread the section on header and envelope
       addresses  above).   It  would  be smarter to just let the
       mail sit in the mailserver's  queue  and  use  fetchmail's
       ETRN  mode  to trigger SMTP sends periodically (of course,
       this means you have  to  poll  more  frequently  than  the
       mailserver's  expiry  period).  If you can't arrange this,
       try setting up a UUCP feed.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr