Epeksergasia wildcards *,?

root at port11.ath8.ppp.hol.gr root at port11.ath8.ppp.hol.gr
Thu Feb 18 05:27:43 EET 1999

> Gia paradeigma dinontas
> ls *.pl
> mas bgazei otan ta arxeia poy teleionoun se pl.
> Thelo na ilopoi'i'so kati paromoio se c kai psaxno ton tropo, diladi ta
> system calls pou xreiazontai.

Mixali, se sindiasmo me oti sou eipan oi prohgoumenoi,
alla an katalaba swsta thn erwthsh sou : koita gia fnmatch (man fnmatch)
An thes mporeis na breis kai ta sources ths mesa sta sources ths libc
(egw thn exw enswmatwsei mexri kai se Cobol !!)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr