Na me pali konta sas

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Feb 17 00:15:04 EET 1999

On Tue, Feb 16, 1999 at 04:02:37PM +0000, Pavlos Parissis wrote:
> Hello all,
> Ti kanete kala; opos vlepete 15 meres makria sas den anteksa kai ksana
> irtha me olo zontania kai me ligotera provlima:)))))))
> Distixo avoigo to linux kai den vlepo polla errors kai den mou kathete
> kala! den ksero giati alla mallon eimai mazoxas
> na thelo na vlepo errors!.
> Oxi pos den exo provlima alla na den einai spoudaia.

  Einai kati pou prepei na simvainei se pollous. Setaroun pliros to
mixanima, diorthonoun ola ta provlimata kai meta den kseroun ti na kanoun!
(Perasa ki ego apo ena tetoio stadio gia kapoio kairo). Epeidi kiolas
thelei genika arketi douleia, kapou ethizesai s' auto, einai enas tropos
na pernas dimiourgika tin ora sou. Simeiose oti me ta Windows den to
pathaineis auto giati, af' enos den theloun kai tosi douleia gia na
douleuoun (opos mono auta kseroun), af' eterou de variesai giati kathe
ligo kai ligaki mia nea anapantexi peripeteia se perimeni.

> Tora merikes apories:

> Eixa kanei merika script gia kati dikes mou doulies kai ta evala sto
> /bin alla otan ta ekan mv sto /usr/bin den trexan dioti to bash ta
> epsaxne sto /bin. Diavasa to man cp,mv kai den vrika 'h den katalava ti
> eprepe na doso oste to bash na vlepei ta programmata sto neo dir. O
> monos tropos gia na treksoun einai fisika na ta ksana dhmiourgiso alla
> afto den einai lisi.
> Mipos kapios tha mporouse na mou eksixisi ti pezete;

  Paizetai oti o bash krataei se ena esoteriko hash table tous katalogous
pou vriskontai oles oi entoles pou exei treksei, gia na min ksanapsaxnei
kathe fora to disko. Epomenos otan esi metakinises tis entoles auto to
hash table edeixne to palio simeio. Tin epomeni fora pou tha dokimaseis
kati tetoio dose meta ston bash `hash command_name', i kane logout kai
ksana login, kai tha eisai entaksei. Pantos o,ti entoles prostheteis esi
kalo einai na tis vazeis sto /usr/local/bin, gia pio eukolo
administration.

> Prospatho na exo kai 2 othonh me kde dinontas startx --:1 alla vgazei to
> klasiko minima oti o server pinei kafe se alla kafeneio.

  Sou ksefige ena simantiko keno: `startx -- :1'.

> Filika,
> Pavlos

Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr