Mail on Static IP

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Feb 17 20:16:27 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 17 Feb 99, Linux-greek-users wrote to George Daflidis-Kotsis with subject
"Mail on Static IP":

 L> Exei sthsei kaneis mail server me static ip???

UUCP.

 L> --[ISP]----static_ip---[Linux 192.168.12.x]----
 L> [.....192.168.12.0...]

UUCP.

 L> An nai me poio paketo?? (qmail isws???)

UUCP.

 L> H apostolh einai ok mesw sendmail, h lhyh omws???

UUCP.

 L> Sto Static lambanw e-mail ths morfhs userxxx at domain.static.ip
 L> mesw enos eniaiou mail-box root at domain.static.ip kai auta 8elw
 L> meta thn paralabh na dromologountai sta antistoixa
 L> userxxx at internal.domain..

UUCP.

 L> Pasa boh8eia dekth.

UUCP.

Oi dynates lyseis einai oi ekshs :

1) fetchmail + procmail. To kanoyn oloi s'aytes tis periptwseis, alla h lysh
einai eksisou aparadekth me thn texnognwsia aytwn poy to kanoyn s'autes tis
periptwseis. To POP3 xanei olo to SMTP envelope information poy einai
aparaithto gia to swsto delivery toy mynhmatos, kai to procmail kanei
apegnwsmenes prospa8eies na to epanakthsei apo toys headers. Se merikes
periptwseis doyleyei, dhmiourgwntas ena ais8hma asfaleias stous kahmenous toys
users poy de gnwrizoyn poso mail xanoyn...

2) imap. Ligaaaaaki kalyterh lysh apo thn prohgoumenh. Prospa8ei na lysei
akribws to parapanw problhma kai to kanei me ton pio straboxymeno tropo.
Apaitei synh8ws setup ka8enos ksexwristou mailbox sthn pleyra toy server.

3) ETRN SMTP. Sxetika kalh lysh, apaitei kapoio setup apo thn pleyra toy mail
server, kai spaei ta neyra toy administrator ston mail server apo ta aaaapeira
host unreachable log entries poy blepei, mexri na perasei to maximum
undeliverable time twn pente hmerwn kai to mail na epistrepsei apo kei poy hr8e
xwris esy oute kan na to katalabeis.

4) UUCP. H kalyterh lysh apo oles. Apaitei unix mhxanhmata, den exw brei kanena
sobaro free UUCP implementation gia Winblows (sto dos yphrxan merika poly
kala). 8elei kapoio setup ston mail server, ta mails metaferontai apo kai pros
ton mail server sympiesmena me compress, gzip h bzip2, mporeis na metafereis
taytoxronws arxeia kai newsgroups, douleyei eite apey8eias epanw se dialup
syndeseis eite panw apo static/dynamic TCP/IP, mporeis na exeis redundant mail
servers gia thn periptwsh poy kapoios pesei, metaferetai olo to envelope
information toy mail kai se periptwsh apotyxias kapoioy transfer h remote
execution, eidopoieitai me mail o postmaster. Kai ola ayta fysika se POLY
LOGIKES TIMES apo thn Ricudis Consultants Inc. (nai, swsta katalabes, to mail
setup moy sou perigrafw).

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr