ps2ascii (was Re: RE: Samba and printers)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Feb 17 09:48:26 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 17 Feb 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject
"ps2ascii (was Re: RE: Samba and printers)":

 >> "apo postscript se ascii"? an breis kanena tetoio filtro poy na
 >> douleyei kiolas, ferto, to 8elw.

 L> opote to ps2ascii aporeiptetai ? Oso to exw dokimasei douleuei,
 L> an kai oxi me Ellinika :

An yphrxe kanenas tropos na krataei estw kai ligo to formatting, 8a htan
teleio. Tis paragrafous toylaxiston kai na mhn kobei tis lekseis. Dystyxws
einai adynaton, mia poy "prospa8ei" na ksexwrisei tis lekseis me bash to
kerning twn grammatwn, kai polles fores kanei la8os. Mallon prepei na parw
postscript printer sto spiti :>

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr