Problhma Security ...

Dimitrios A Glynos D.A.Glynos at cms.salford.ac.uk
Fri Feb 12 17:55:46 EET 1999

Die Reverant mentioned :
>Sorry re file, alla mallon exeis problima katanoisis. Afti i lista einai
gia na
>boithaei o enas ton allon. Ego eipa mia apopsi, prokeimenou na boithiso
> ton allon filo pou rotise. DEN eipa oti eimai hacker, oute afisa
>kamia tetoia iponoia. Gia na gineis hacker thelei xrono, xrono pou ego
>DEN diatheto gia m******s pou telika den me boithoun se tipota.

Nai nai nai o hacker orimazei san to kalo krasi....
piran ton oro apo to programming hacking
kai to kanane www.root-kai-gw-den-kserw-ti-reader.org
Den einai ligaki ntropi mas na stelnoume tetoies vlakeies stin listoula mas
 ?

Fisika, den apeuthinome se sena proswpika. Ase pou eimai sigouros oti oute
kai o GDK to ennoouse gia sena persopika :-)

dimitris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr