LI xwris logo

Nikos Gorogiannis kgor at softlab.ece.ntua.gr
Thu Feb 11 15:14:39 EET 1999

Geia,
An ennoeis autodetect se *kathe* boot, oxi, oute kan to yposthrizei to
motherboard mou. Allwste oute to BIOS peiraksa, kai synebei mono 1
fora, xwris pali na allaksw tipota, trexontas mono to lilo.

Mhpws thelei petama o controller mou?

Nikos

On 11 Feb, regarding "Re: LI xwris logo", Michalas Othon wrote:
> Pi8anh aitia einai to BIOS tou susthmatos sou to opoio
> to exeis balei se autodetect twn diskwn.
>
> O8wn

[snip]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr