apo Linux se FAT32....

nikolas rs93030 at central.ntua.gr
Tue Feb 9 22:11:49 EET 1999

OK thnx 8a dokimasw ta pragmatakia pou mou pes kai 8a
se enimerwsw (drop you a line...)

>...does not exist.
grapse esy online reply me ta timologia toy OTE mera mesimeri
kai 8a doume poso kala agglika 8a grafeis :)))

>1. >>>EIPES STO REDHAT NA FORMAREI TA NEA PARTITIONS!?!?!?!?!?<<<
e nai , checkarw ta ... koumpakia gia na ginei to format (bebaia
deixnei na to kanei para poly grigora san na einai quick format)

>2. To mynhma to pairneis sta kala ka9oumena sthn mesh ths
>   egatastashs twn paketwn 'h sthn arxh? (to "50%" anaferotan apo thn
>   stigmh pou arxise na vazei paketa?)
sti mesi. sini8ws menoun kamia 60aria paketa pou den mporei na
egatastisei

>3. Vghke para9yro 'h se peta3e e3w? Vlepeis pou9ena na leei tipota san
>    a) got signal 11 (ftou-ftou, makrya, panoukla)
>    b) got signal 4 (paromoiws)
>    c) kernel panic: VFS: unable mount root directory, klp, klp
>    d) unexpectable inconsistency, klp, klp
bgike para8yro
stin arxi mono ta minimata pou sou eipa . meta den 8ymamai an leei
kati allo , pera apo minimata se sxesi me ta rpm i ta directory
egatastasis toys (idi ta neyra exoun spasei kai den prosexw ...:)

>4. 800MB elef9era, alla se pio mount point? giati an evales 800MB sto
>    /boot/, tote mhn perimeneis na egatasta9ei...
>   Se systhmata enos xrhsth, kalo einai na mhn exeis polla mount
>   points. mono to / (gia logous e3oikonomhshs xwrou)
>   Genika to /usr/ prepei na exei sthn dia9esh tou polla MB,
>   kalo na einai panw apo 700MB. An den kaneis mount point gia
>   to /usr/ xexorista, tote xrhshmopoiei thn syskevh pou ekanes
>   mount point sto /. An den katalavaineis gri gia afta pou grafw,
>   pesto. Einai 9ema pou prepei na prose3eis.
dont worry eimai sxetikos (mexri edw toylaxiston) .
mount point ebala to /
700Mb gia to /usr ??? bazei tosa pragmata to linux ekei mesa ?
basika exw 1015 Mb dia8esima kai kanw ta 125 swap . de 8a prepe
na einai arketo?

malista o filos mou exei brei kai to rh5.2 kai prospa8oume na
ftia3oume ta pragmata kai m' ayto , alla to apotelesma einai ta
idia akribws problimata !

>ouff... teleiwsa!
kai egw na eiste sigouroi den 8a 3anabalw to linux se allo pc .....
kai pali eyxaristw gia tis symboules! ayti i afilokerdis
alliloypostiri3i
twn linuxadwn einai kati pou oi &%%@#&windowzades den 8a katalaboun pote
.AyTa
-Nikolas
http://psynet.net/nik

PS molis eida kai to post soy ilia . mipws 3ereis kai pou mporei na
bre8ei to v4.0 ? exw akousei kai gw poli kala logia gi ayto..
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr