Staroffice crash

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Mon Feb 8 11:27:51 EET 1999

> Oxi h idea einai na antikatastiseis ton S3V me ton SVGA
> gia panta. Emena me ton S3V erikse kolhma poly asxhmo,
> otan ebala ton SVGA ola kala.
> Alla sernetai agriws.

Swsta. SVGA kai ksero pswmi :-) . Alla to oti servetai dev exei
va kavei toso me tov server oso me tnv karta o0ovns.
Egw exw SVGA kai to StarOffice paei ikavopointikotata.

To kalytero pavtws eivai ektos apo tov server av mporeis
va allakseis kai karta o0ovns. Mia Matrox eivai oti prepei.
Oi S3 eivai oligov mapa me to sympa0eio...

A.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr