peri mkstemp

D.A.Glynos glynos at dial.pipex.com
Mon Feb 8 03:11:23 EET 1999

On Sun, 7 Feb 1999, Christos Ricudis wrote:
> Profanws o didaskwn ka8hghths sto ma8hma ths C sto Salford einai o Niklaus
> Wirth.

Aploustata den mas didaskoun C. Kai eixa paratisei to project peripou
ena mina.

> 8elw kai gw ligo apo ayto poy kapnizeis, prepei na einai poly kalo...

re gmt, mia mpiritsa hpia to mesimeri kai egine panikos :-)

>  L>         umask(022);
>
> This one does not do what you intent to do. Re-read the man page of mkstemp,
> then use chmod(2).

NO ! this does EXACTLY what I wish to do...
Den kserw vevea an esi katalaves oti itan apospasma
megaliterou programmatos.

tespa, prin apantiseis se kati rixne mia matia se ola ta threads
H kosmiotita den vlaptei :-) eidika stin hlikia sou.

EOStory

dimitris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr