Linux Newbie

Mario K cherokee at hol.gr
Sat Feb 6 19:27:05 EET 1999

Antonis Tsolomitis wrote:

> Dev divoume startkde. Ftiaxvoume eva arxeio me ovoma .xinitrc
> (mnv ksexaseis tnv teleia) kai mesa se auto grafoume movo tn frasn
> startkde
> to swzoume kai efosov exoume 0esei ta paths opws les (sto .bash_profile )
> trexoume tnv evtoln:
>
> startx
>
> A.

Eyxaristo gia thn grhgorh apanthsh. To problhma omos paramenei... Ekana
akribos oti mou eipes, alla symbainei to idio me oti kai otan etrexa to
startkde, mesa apo to xinit: To grafiko periballon fortonei, bgazei
diafora mhnymata oti dhmioyrgei ta directories, emfanizetai to parathyro
toy file manager, kai taytoxrona ena "KDE installation error" message
pou leei "The directory file:HOME/Desktop/Autostart does not exist".
Molis pathso to "O.K.", to parathyro toy file manager kleinei, kai apo
ekei kai pera to mono koympi poy douleyei einai to "logout". Taytoxrona,
an gyriso se text mode, emfanizontai ta mynhmata:

Kpanel: waiting for window manager
Using old audio server with talk id 1152
KBackground::Background
KScreenSaver::ScreenSaver
KGeneral::KGeneral
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Trash//.directory':No such
file or directory
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Templates//.directory':No
such file or directory
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Autostart//.directory':No
such file or directory
cp: copying multiple files, but last argument <HOME/Desktop/Templates/>
is not a directory
Try 'cp --help' for more information
Could not read '/tmp/kfm-cache-O/index.txt'

QDir::readDirEntries:Cannot read the directory: HOME/Desktop/Template/'
OObject::connect: No such slot kfmGui::Slot Help()
InternalError::desktopDir is malformed
emit document started < this >;
Parsing: file:/root/
Parsing done
emit document Done < this >;
Removed waiting: 135531928,0
ERROR: KFM crashed
KFM NOT READY

Kamia epipleon symboulh??? Ksexasa na anafero, oti ta rpm arxeia ta
brhka sto cd enos bibliou gia to linux, pou perieixe kai to caldera open
linux 1.3. Mhpos eixan problhma ta sygkekrimena? Pantos apo to programma
GLINT sta X-Windows, otan pathso "Verify" sta rpm toy kde, den emfanizei
lathh.

			Mario K
		      cherokee at hol.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr