FYI: archives listas

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Feb 6 05:37:44 EET 1999

To archive ths greek-users, sto http://lists.hellug.gr, exei (logo ogkou
- pistepste me eimaste polylogades) kata periodous problhmata : oso
htane ston argea eixe kanei to excite (kata ta alla sobaro programma)
na "ta paiksei", kai tora sto mhxanima toy Hellug, kanei to webglimpse
na baraei core panw sto reindex pou ginetai mia fora thn hmera :-(

Deixte katanoish , tha brethei lysh. Egw molis ekana reindex kai
deixnei ok

BTW, na eksigisw merika pragmata giati eida oti exoun pareksigithei :

Otan to glimpse fernei kati, deixnei thn hmeromhnia pou grafthke
teleytaia fora to arxeio. Mono to link sas leei poias xronias einai to
minima.

Ta archives einai organomena se xronies :

http://lists.hellug.gr/linux-greek-users/1997
http://lists.hellug.gr/linux-greek-users/1998
http://lists.hellug.gr/linux-greek-users/1999

To glimpse kanei search taytoxrona se oles tis xronies, alla
kathe directory exei index MONO GIA THN XRONIA POU ANAFERETAI.
Ara otan epileksete ena URL apo ayta pou tha ferei to glimpse, kai meta
mesa apo ayto ferete opoio apo ta index toy (thread,name,date k.o.k)
mhn perimenete na deite minimata APO ALLES XRONIES !!!

Einai sxedon adynato na fiaxtei index me olles tis xronies, kai
taytoxrona na mhn exoume core kathe ligo kai ligaki (aloste ayto to
index poios tha to fortwne ? 12,5 xiliades e-mail yparxoun aythn thnn
stigmh !!!

---
I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr