Linux Newbie

Mario K cherokee at hol.gr
Fri Feb 5 17:17:33 EET 1999

Geia se olous,

	Eimai kainourgios / asxetos me to linux (alla kano oti mporo gia na
allakso!). Telos panton, na ena ap' ta dekades problhmata pou me exoun
apasxolhsei: Prospathousa, me thn bohtheia enos filou mou pou kserei
kapos perissotera, na egkatasthso to kde desktop ver. 1.0. Ston
ypologisth mou exo to Redhat linux 5.2. Afou egkatasthsame ta rpm files
(kdelibs,kdebase,kdesupport), prosthesame to /opt/kde/bin sto path, kai
kaname set to KDEDIR, otan trexo to startkde pairno to ekshs mhnyma:

Starting audio server with talk id 0
kcontrol:cannot connect to x server kbgndwm: cannot connect to xserver
kwmsound: cannot connect to x server kwm: cannot connect to x server
kfm: cannot connect to x server krootwm: cannot connect to x server
kpanel: cannot connect to x server

Pargmatika, den exo idea ti prepei na kano... O filos mou prospathhse na
treksei prota to xinit kai meta to startkde. Ayto eixe kapos kalytera
apotelesmata: to destop moizei na fortonei, alla emfanizontai diafora
error messages, kai telika to mono pou douleyei einai to logout button!
Ayta pou emfanizontai einai ta ekshhs:

Kpanel: waiting for window manager
Using old audio server with talk id 1152
KBackground::Background
KScreenSaver::ScreenSaver
KGeneral::KGeneral
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Trash//.directory':No such
file or directory
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Templates//.directory':No
such file or directory
cp: cannot create regular file 'HOME/Desktop/Autostart//.directory':No
such file or directory
cp: copying multiple files, but last argument <HOME/Desktop/Templates/>
is not a directory
Try 'cp --help' for more information
Could not read '/tmp/kfm-cache-O/index.txt'

QDir::readDirEntries:Cannot read the directory: HOME/Desktop/Template/'
OObject::connect: No such slot kfmGui::Slot Help()
InternalError::desktopDir is malformed
emit document started < this >;
Parsing: file:/root/
Parsing done
emit document Done < this >;
Removed waiting: 135531928,0
ERROR: KFM crashed
KFM NOT READY

	Pantos, parathrhsa oti ta directories (Autostart, Trash, Templates) pou
leei oti den mporei na ftiaksei, exoun dhmiourghthei sto /root/Desktop.
(To root einai to HOME directory mou). Telos panton, an mporousate na me
bohthhsete tha sas hmoun eygnomon :-)

			Sas Eyxaristo ek ton proteron
			   Enas neos linux-as
         			Mario K