Epeksergastes keimenou kai ellhnika

Kostas Kechagias kkeha at skiathos.physics.auth.gr
Thu Feb 4 18:32:08 EET 1999

Polyshzhtimeno thema. Epeidh omws otan epixeirhsa na psaksw ta archives
phra....

can't open glimpse partition-table
/home/httpd/htdocs-lists/linux-greek-users/.glimpse_partitions
 (use -H to specify an index-directory or run glimpseindex to make an

kai ta archives arxizoun apo 1-1-1999, enw ayta eixan eipwthei to 1998,
ksanarwtaw

1. Ebala ta ellhnika sto wp8, symfwna me ayta pou eipe o kabrianis. Oi
ellhnikes grammatoseires emfanizontai stis grammatoseires. Alla pws
grafw ellhnika? Otan gyrizw to plhkrologio allazei teleiws h
grammatoseira (me kapoia default ypothetw) kai ta grammata einai se
entelws diaforetikes theseis. Xrhsimopoiw to XFGreekKBD (an exei sxesh).

2. Gia na balw ellhnika sto StarOffice xriazetai tipote perissotero apo
ayta pou anaferontai se kapoio teyxos tou magaz?

Kourastiko...to kserw, alla biazomai arketa.

Eyxaristw
Kostas Kechagias
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr