RedHat vs. SuSE vs. Debian

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Feb 5 05:12:19 EET 1999

George Daflidis-Kotsis wrote:

> On Thu, 4 Feb 1999, Yiannis Galanomatis wrote:
>
> > Ena 9a pw: Prospa9wntas na egatasthsw to q2 se ena filo mou, ypoptef9hka
> > oti 9elei ena paketo MesaGL (telika den to 9ele, alla leme).
> > Ekana gunzip, untar, epsaxna na vrw poio install 9a eprepe na kanw (se ena
> > paketo eixe yposthrixh gia ena swro OSes), psaximo apo dw, psaximo apo
> > kei, diavasma sta readme, configuration, segmentation faults, istories gia agrious.
> > Efaga poses wres kai den katafera na to egatasthsw.
> > Vrhka to rpm kai egrapsa rpm -ivh <paketo> kai egatasta9hke xwris deyterh
> > kouventa. Ti na xwloskaw? Exw kai thn dynatothta uninstall...
>
> Kai sta Windows 95, w ti wraia, kaneis double click sto "install.exe" kai
> ws dia mageias eginan install xwris deuterh koubenta....
>
> ....Ki ekei arxisan ola.

Dhladh 'h to ena akro 'h to allo, etsi? 'H 6a mastigwnesai me to compile 'h 6a ka6esai
sta Windows. An gia paradeigma exeis X-Windows se poia kathgoria anoikeis? Ta X vghkan
prin 'h meta ta para6yra ths MS? 'H h platforma toy CDE einai gia toys 'tempelhdes' etsi?
'H to SAM poy exei to HP-UX einai pali gia toys 'tempelhdes'. Kai giati parakalw h xrhsh
Unix prepei nte kai kala na shmainei administration gnwseis? Dhladh apokleietai na 6elw
na aksiopoihsw th sta6erothta toy kai th dynamh toy xwris omws na ka6omai kai na
asxoloymai me administration? Mh moy peis twra oti den soy th dinei otan ka6esai 2 wres
gia na sthseis ena modem otan mporeis na to kaneis se 2 lepta. Kai giati dhladh
dialegoyme eykolia se oles tis faseis ths zwhs mas ektos apo toys ypologistes?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr